Alla inlägg den 13 juli 2007

Av elaina - 13 juli 2007 11:15

Kom fram till Syss sent igår kväll, eftersom jag inte åkte ifrån byn förrns vid 8tiden.  Vi va nämligen på banken ända till ½7 igår kväll å ordna till det extra superduper förmånliga miljöbilslånet. (skrivet med viss satirisk underton: inga lån å nybilsköp är förmånliga. Alltid banken å bilhandlaren som tjänar på oss konsumenter)


Vi känner oss så lättade att vi nu äntligen kommit till skott å att det slutligen blev en sprillans ny bil känns både omtumlande å lite pirrigt, men framförallt skönt! Emedan varken jag eller Kärbon eller nå´n i vår närhet vet nå´t om  nämnvärt om bilreparationer så känns det betryggande!


Idag ska jag nu kränga våran bil här i Hudik med omnejd. Bättre-beg-bil-marknaden i Tjockhult är ju anings översvämmad av objekt, så måhända blir det lite lättare häruppe?


Se där nu ramla Farsan in, redo för bilinspektion å en kram...


Vi bloggs!

=0)

PS:Så här ser "Fårrden" ut;

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards