Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

GRIStrött...

Av elaina - 19 juli 2007 07:44

...å ska va på jobbet om en kvart, bara så ni vet.

Men det är ju sista da´n innan semestern, å det vankas marängtårta för en deltagare som fyller år imorron, så såååå synd om mig äre inte. eller JOo, för jag kom just på att cykeln står kvar på jobbet av nå´n anledning, så jag kommer inte att hinna t prick 8. Visst äre väl OK att komma försent en gång i ½året...

?=0)

 
 
maria

maria

19 juli 2007 13:29

Absolut!!! Det är ok att komma försent någon gång ibland, om det inte tillhör vanligheterna....*ler*

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syss

19 juli 2007 20:34

Att komma för sent några min en gång är nog ok. Värre var det för mej i dag. Jag sov över! Vaknade fem min innan bussen skulle gå. Fick ringa och ursäkta mej att jag sovit över och att jag måste ta nästa buss som gick om en timme. Gissa om det kändes pinsamt. Jag började nämligen kl 10.30 i dag!!!!!! Det kan man kalla att sova över, eller hur? Nä´ nu är det dax för SEMESTER! En dag kvar bara! I morgon måste jag komma i tid, "öppnar" och ska var först på plats kl. 6.30 Kommer väl att ligga "på aga" och inte kunna sova alls..........Ha det så bra på ER semester, med ny bil och nytt tält. Hoppas att det blir bra väder bara. Tälta om det regnar är inte det roligaste.

 
Ingen bild

elaina

20 juli 2007 02:12

maria!
Det hör till ovanligheterna att jag försover mig om mornarna, van att gå upp långt tidigare än vi gör nu, sen min tid inom vården å bageri. Å det är högst sällan jag kommer sent, vill snarare vara på plats i god tid för att slippa stress...

Kära Syss!
Herre Gu´, sova över när man börjar ½11 då är det tecken på att Du är helt slut å i stort behov av Din efterlängtade semester!
Jag ringer å väcker Dig i morrn bitti, så kan vi byta nå´ra korta ord om Morfars kalaset oxå...
=0)
PS: Sa jag sist vi talades vid att "Xan Tippa" m. familj ska va hos oss på sin semsester i år, eftersom ni hade andra planer? Tyckte ju att det kändes så tryggt när ni va där. Synd bara att vi inte fick nån vecka ilag. Men man kan inte få allt här i världen. NU måst jag SOVA!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards