Alla inlägg den 4 september 2007

Av elaina - 4 september 2007 22:49

Nå´n gång i början på sommaren så fundera ju jag på

vilka ni är som läser min blogg. ?

Starta då nedanstående omröstning som jag hade tänkt avsluta när den nått 100 röstande, för att det sku bli enkelt att utlösa hur många personer det rör sig om på varje post.  Nu hade det plötsligt hunnit blivit 10stycken individer;


Spännande att se att lite fler än hälften bara råka hamna här, men undra just hur många som verkligen fortsatte läsa?


Släkten är ju som bekant alltid värst: lika kul jämt att få kommentarer "hemifrån", när vi inte alltid lyckas höras/telefon.


Vore oxå kul om fler av ½kändisarna börja kommentera: aktivitetstips  emottages tacksamt!


Åsså alla ni rara som inte ens känner mig "lajv" s.a.s men ändå hälsar på i min lilla vrå i cyber-rymden både en å flera ggr i veckan! TACK för era kommentarer, dom värmer på ett speciellt sätt.


sist men inte minst är jag ju förståss nyfiken på vilka ni är som inte vill uppge vilken kategori ni tillhör OCH av vilken anledning ni inte vill det?


  HÄR FÖLJER EN KOPIA PÅ OMRÖSTNINGEN;


Vem är Du som läser bloggen?

  • Jag är ju Din Syster, SysterDoter,Kärbo,

Svägerska el. annan släkting!    7.8 %

  • Jag är Din Väninna, Arbetskamrat,

Gamla Klasskamrat, fd.PojkVän,Barndomskamrat etc.    9.8 %

  • Jag har ingen lust å tala om vem jag är.    4.9 %
  • Jag känner Dig överhuvudtaget inte,men läser Din blogg dagligen    13.7 %
  • Jag är okänd för Dig men läser Din blogg ca en gång i veckan     9.8 %
  • Jag råka bara hamna här å har inte ens läst Din blogg,men kan tänka mig att fortsätta    53.9 %

Totalt har 102 personer röstat.
Omröstningen startade 2007-05-29 19:03


Det va det hele...

Go´natt!

#0)

Av elaina - 4 september 2007 21:56

Vad kan pigga upp en regn-trist tisdag? Jo, lite bus!

Tänker inte avslöja här å nu vad för sorts bus eller vem jag ämnar busa med.

Men jag hoppas att denne någon kommer att uppskatta det, hihi.

Se där, nu fick ni nå´t att fundera allehopa, inte bara ni i min omedelbara närhet. Det går faktiskt bra att busa på distans oxå...

;0D

*fnissar-med-barnasinnet-i-behåll*

PS: låt mig gärna veta om ni tror att ni blivit busad med!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards