Direktlänk till inlägg 9 augusti 2008

Vårat underbara VikingaBröllop överståndet...

Av elaina - 9 augusti 2008 13:08


Stort TACK till Allesammans som gjorde vår bröllopsfest oförglömlig!

Är trött men LYCKLIG: lägger upp bröllopsbilder å skriver mer sen.

Hos "Lilla Svägerskan" kan ni se några bilder under tiden...

=o)

ps: flyttar över dom kommentarer som redan är skrivna hit och så får ni gärna skriva mera ! ! !



080808, den stora dagen har jag förstått. Jag ska be att få framföra mina lyckönskningar med anledning av det. Ha det nu så himla bra idag. Och alla dagar framöver.

av La famiglia den 8 augusti 2008 kl 12:31



080808 - idag är ju den stora dagen!! fick ett hjärnsläpp när jag skrev igår.

Antar att ni vet att datumet är lyckobringande?

Väntar på bröllopsrapport och foton!!!

av Karin den 8 augusti 2008 kl 18:53



Va kul, grattis. :-)

av Mamma Blå den 8 augusti 2008 kl 20:57



ja grattis till dina lyckade kilon och vad jag såg på bröloppet så strålade du och din make som två solar tackar, trotts gudarnas skål stänk.

skänker dig en kram genom nätet eftersom att jag inte kom fram i folkhopen............pnussar Artep

av petra den 9 augusti 2008 kl 02:19



TACK för en UNDERBAR FANTASTISK upplevelse!!!

Brölopscermonin var vacker och magisk!! Ni var SÅ FINA! :[ *SNYFT* :0/ Maten jätte go´ och lite annorlunda sammansatt. Allt i vikingastil. Vi blev iaf mätta och nöjda. Det blev en dag vi aldrig kommer att glömma och kanske inte heller får uppleva igen. TACK TACK!!

Hoppas ni sovit gott i er "bröllopssvit" på gården. Vakade gudarna och alla småknytt över er? Eller ställde de till med en massa bus? Puss & kram!

av Syss den 9 augusti 2008 kl 11:48


 
 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

9 augusti 2008 17:12

Ja tack så mkt, det var supermysigt och trevligt!!! Och tur med vädret blev det ju så småningom...
: )
Hoppas ni hade en bra bröllopsnatt... Hahahaaa

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

9 augusti 2008 22:05

Härligt! :-)
Stort GRATTIS!!

http://gemini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

svägerskan

10 augusti 2008 10:09

STÖRST AV ALLT ÄR KÄRLEKEN O FINA MÄNISKOR SOM NI! Er kärlek är evig (medtanke på datumets symbol)o med min tro (som jag har) är jag fult övertygad att Ni har nog redan levt som ett par på vikingatiden. Vill även att ALLA ska veta vad dom fixade för mig!! Ligger på sjukhus o mitt i aalt brölopsfixande, så ordnade dom även så att jag kunde följa vigseln i direktsäning via en webbkamera som dom länkade till min dator!! o dagen efter brölloet överraskade dom mig med att koma hit ikädda sina vackra kläder o dom kom in med en korg full med god mat från bröllopet t.o.m.mjöd (alkoholfri)nynnandes på en vikingahymn ...o även S var med i sina fina kläder som hon både har sytt o brodera,vilken tjej! Vad säger man - eller detta säger väl er ALLT om vilka otroligt fina personer ni är!som jag älskar så mkt! Ni är ara helt underbara!! hälsa E + J. Stor kram från "STORSVÄGERSKAN"




 
Ingen bild

SYSS

10 augusti 2008 11:42

God Morgon!? Än en gån tack för en underbar upplevlese! Känner mig nästan euforisk,(stavas det så, tro) och berusad (fast jag inte drack av mjöden eller vinet). Jag går fortfarande omkring med ett lyckligt leende när jag tänker på på allt som hänt. TACK för att jag fått vara med om det här!

 
helga

helga

11 augusti 2008 06:38

Stora grattiskramar till er båda!!!!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

11 augusti 2008 15:19

Grattis grattis! Tänkte på dig i fredags faktiskt! *L* Vad fina ni var, både under den juridiskt bindande cermonin och på den "riktigt känslomässiga" ceremonin! Och vilken underbar dag ni verkar ha haft! Jag blir så glad när jag läser om det! All lycka och välgång önskar jag er innerligt!

http://winyan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

MW

11 augusti 2008 15:45

Hej på er!
Å ett stort grattis, å många lyck önskningar till att ni har blivit man och hustru.
Det va´kul å träffa dej, när du va hem. Hoppas att det nu inte dröjer lika länge till nästa gång.
Många kramar till er båda. Maraia

 
Ingen bild

Mimmi

11 augusti 2008 20:31

Man får gratulera så mycket! Vilket vackert par ni är. Vikingabröllop....det låter som en saga.

 
Ingen bild

Nenna

12 augusti 2008 12:36

Men va´ fint! Vilken härlig upplevelse det måste vara. Två bröllop, med olika innebörd, på samma dag! Jag förstår att du är lycklig! GRATTIS!

 
Ingen bild

Syss

12 augusti 2008 22:31

Så där ja, nu är luggen på plats =0D

 
Ingen bild

elaina

17 augusti 2008 13:56

Mary: Bröllopsnatten tillbringade vi på gården i "HövdingaSängen": bara en sån sak...

TACK Karin!

StorSvägerskan: tar mig friheten å gör ett eget litet inlägg av Din kommentar, OK!?!

Syss: -Euforisk va ordet, sa Bill.
-Berbusad, sa Bull! TACK själv för att ni bidrog till den goda stämningen i era tidsenliga kläder som Du/ni jobbat sååå med!

TackKRAM tebax helga!

Tack-tack Mia! Va rart av Dig att sända tanke! Vi kände oss verkligen fina: precis så underbart som man kan begära! Lycka&Välgång även till er, Nygifta Tu...

Ååh, TACK Maraia!
Skam å säga har jag ju missat att skriva om besöket hos Dig! Lovar bot å bättring både vad gäller bloggandet OCH besökandet...

Mimmi: Det va som att kliva in i en saga!
Å fantastisk tur med vädret hade vi oxå: ÖSregn på morronen, sen blev det uppehåll lagom till ceremonin, å mot e.m klarna det upp än mer å mot aftonen blev t.o.m kvällssol...

Nenna: TACK! Vigseln kl.08.08 blev bra trots regnet, ceremonin på e.m va sagolik: LYCKlig är bara förnamnet...

Syss: vart har den Lilla, lilla Luggen varit? ingen som vet ingen som vet...

;oD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards